... to gwarancja dopływu klientów

Pozycjonowanie stron

Ten artykuł dotyczy pozycjonowania strony internetowej. Struktura dokumentu jest następująca:

  • Wprowadzenie.
  • Słowa kluczowe.
  • Dziesięć głównych czynników pozycjonowania.
  • Te trzy aspekty pozycjonowanie Google.

Wyszukiwarki, Google, wszczególności, przynieść wielu odwiedzających jakości tych stron, które są dobrze rozmieszczone na ich wyniki.

Wprowadzenie

Dobre pozycjonowanie strony jest podstawą osiągnięcia stałej i liczne przepływu osób odwiedzających strony internetowe.

Celem jest zapewnienie, że witryna pojawia się wśród pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, gdy użytkownik wyszukuje przez słowa kluczowe. Aby to osiągnąć należy pracować systematycznie i stale.

Trzeba mieć cierpliwość. Google indeksuje strony bit po bicie i wiek stawki strony wysoko. Bądź przygotowany, aby czekać dobre kilka miesięcy, zanim są dobrze ustawione.

To normalne, aby wykonać co najmniej rok przed osiągnięcia pierwszej pozycji. Różnica między pierwszą i wszędzie jest z drugiego roku jest znaczna, więc jest numer jeden musi być Twoim celem.

Pozycjonowanie

Słowa kluczowe

Po pierwsze, musisz wybrać "słowa kluczowe" oraz dla każdej ze stron. Słowa kluczowe są warunki, w którym grupy docelowej będzie szukać stron internetowych w sektorze.

Do pracy nad nią, możesz użyć narzędzia Google oferuje. Dowiedz się, jakie słowa kluczowe do grupy docelowej wykorzystania w ich wyszukiwania, a następnie wykorzystać je do położenia się.

Przykłady słów kluczowych może być "rowery na próbę" lub "napoje orzeźwiające". Każda strona musi być zoptymalizowane dla dwóch lub maksymalnie trzech "słowa kluczowe".

Należy pamiętać, że strony wyszukiwarki nie Indeks stron. Każda strona może działać jako wejście do swojej strony i muszą być zoptymalizowane dla wszystkich pytania dotyczące jego treści.

Pozycjonowanie

Dziesięć głównych czynników pozycjonowania stron internetowych

Według SearchEngineWatch, dziesięć głównych czynników pozycjonowania są następujące (z maksymalną ocenę pięciu): Tytuł strony - 4,57 "Kotwicy" tekstu na linki do strony - 4,46 Wykorzystanie słów kluczowych w tekście - 4,38 Dostępność dokumentu - 4,31 Linki z innych stron witryny do dokumentu - 4.15 Zawartość strony ma bezpośredni związek z głównym tematem strony - 4,00 Linki zewnętrzne do strony - 3,92 Popularność witryny w społeczności powiązanych witryn - 3,77 Globalny popularności witryny - 3,69 Wielokrotne stosowanie słów kluczowych - 3,69.

Aby śledzić będziemy wyjaśniać każdy z tych czynników. Zawartość tytuł strony ma fundamentalne znaczenie dla pozycjonowania. Musi być zwięzły i zawierać najważniejsze słowa kluczowe strony. Należy unikać typowych hasłem "Witaj na mojej stronie" i używać zamiast "pozycjonowanie google" jeden. Anchor text na link do strony jest bardzo ważne. Spróbuj jak najwięcej, aby zapewnić, że podczas łączenia na swojej stronie tekst linku odpowiada niektórych swoich słów kluczowych. Staraj się poprawnie używać "słowa kluczowe" w tekście. Najlepiej, jeśli pojawią się one na początku i na końcu dokumentu, a czasami w środku.

Nie przeciążać tekstu z słów kluczowych, jak Google może następnie rozważyć, aby być spam i zostawiają cię z jego wyników. Ponadto, będziesz obecny zły obraz dla czytelników, którzy nie będą w stanie właściwie zrozumieć wiadomości.

Treść musi być priorytetem, i optymalizacja pod kątem pozycjonowania Google drugorzędne znaczenie. Dostępności dokumentu zostanie osiągnięty, między innymi kwestie, z prawidłowego wykorzystania etykiety "alt" w deklaracji obrazów.

Informacje na etykiecie pojawia się, gdy użytkownik przegląda zdjęcia z wyłączony lub z urządzenia odczytującego, że nie akceptuje je (tak jak w przypadku czytników dla niewidomych).

Wewnętrznych linków na swojej stronie internetowej są ważne, skierowane do innych stron w tym samym miejscu. Jak również daje większe znaczenie dla wyszukiwarek, pomagają one wyróżniać trasy, którą chcesz czytelnika do naśladowania.

Bardziej związane z treścią strony jest głównym tematem swojej stronie, tym lepiej, większe znaczenie będą przyznawane jest przez wyszukiwarki.

Liczba zewnętrznych linków do swojej strony jest bardzo ważne. To, co nazywa się "link budynku" i można to osiągnąć w następujący sposób Inni twórcy WWW uznają za stronę istotne i wstawić link do niego (najcenniejszych link).

Możesz dokonać wymiany linków z innych stron internetowych. Jest to cenne, choć w mniejszym stopniu niż w poprzednim typie. Im większa "page rank" strony z linkami do Ciebie, tym lepiej.

Uważaj z kim link. Jeżeli zostaną one zakazane lub karane przez Google można zarazić się kary i może być pominięty w wynikach wyszukiwania. Zarejestruj się w katalogu, który może złożyć wniosek o wzajemne powiązania, czy nie. Najważniejsze z nich to Yahoo i Dmoz.

W Yahoo można płacić i przyspieszyć proces lub czekać miesiącami. W Dmoz można tylko czekać i mieć nadzieję na szczęście z tym jest przez nich jako ich kryteria włączenia są rygorystyczne.

Popularność witryny w społeczności powiązanych stron internetowych jest bardzo ważne. Spróbuj wyrobić sobie reputację dla siebie, krok po kroku i konsekwentnie, jako ekspert w przedmiot swoje oferty internetowej. Webmasterów stron powiązanych rozpocznie wstawianie linków do stron, gdy uznają, że cenną zawartość do swoich czytelników. To pomoże Ci poprawić pozycję w Google.

Globalnej popularności Twojej strony odnosi się do jak wiele stron internetowych, linki do Twojej, czy z podobnym tematem, czy nie. Coś, co może pomóc osiągnąć wiele linków jest stale publikuje blog z wysokiej jakości treści. Może to być narzędzie, które może pomóc partii z pozycjonowania stron internetowych.

Wielokrotne wykorzystanie "słowa kluczowe". W Google stronie odniesienia dla pozycjonowania, zaleca się gęstości od 5 do 20 procent. Powtarzanie słów kluczowych, ale zrób to z umiarem, czytelnicy będą dziękuję i nie będzie narażone na ryzyko są karane.

Pozycjonowanie

Te trzy aspekty pozycjonowania w Google

W skrócie, prac związanych z pozycjonowaniem Google można podzielić na trzy aspekty: tworzenie wysokiej jakości treści. W związku z tym polecam czytanie "zawartości sieci Web" artykułu, optymalizacja tekstów za pomocą słów kluczowych, uzyskać jakość linków zewnętrznych.

Jeśli się dobrze w tych trzech punktów, z cierpliwością można osiągnąć dobre wyniki w Google i innych wyszukiwarkach. Mam nadzieję, że artykuł na temat pozycjonowania stron internetowych pomogą ci znacznie poprawić wyniki można osiągnąć z inwestycji w Internet.