... to gwarancja dopływu klientów

Search engine optimization - SEO

To proces poprawy widoczności witryny lub strony internetowej w wyszukiwarkach za pomocą "naturalnych" lub un-paid ("organiczny" lub "algorytmiczne") wyników wyszukiwania. Ogólnie rzecz biorąc, wcześniej (lub wyższej w rankingu na stronie z wynikami wyszukiwania), a częściej miejscu pojawi się na liście wyników wyszukiwania, więcej zwiedzających otrzyma z wyszukiwarki użytkowników. SEO można kierować na różnego rodzaju wyszukiwania, w tym wyszukiwarki grafiki, wyszukiwanie lokalne, wyszukiwanie wideo, Academic Search, wyszukiwanie wiadomości i branżowych pionowe wyszukiwarki.

W strategii marketingu internetowego, SEO uważa, jak działają wyszukiwarki, co szukanie ludzi, rzeczywiste kryteria wyszukiwania lub słów kluczowych wpisanych do wyszukiwarki i które wyszukiwarki są preferowane przez ich grupy docelowej. Optymalizacja witryny internetowej może wiązać edycji treści i HTML i związane z nimi kodowania zarówno wzrost jej znaczenia dla określonych słów kluczowych i usunięcie barier w działalności indeksowania wyszukiwarek. Promowanie strony, aby zwiększyć liczbę linków i linków przychodzących, to innej taktyki SEO.

Skrót "SEO" może odnosić się do szukaj optymalizatorzy, termin przyjęte przez przemysł konsultantów którzy wykonują projekty optymalizacji w imieniu klientów i pracowników, którzy wykonują usługi SEO w domu. SEO mogą oferować SEO jako usługa samodzielna lub jako część szerszej kampanii marketingowej. Ponieważ skuteczne SEO może wymagać zmian kodu źródłowego HTML witryny i zawartości strony, taktyka SEO może być włączona do tworzenia stron WWW i projektowania. Termin "przyjazny dla wyszukiwarek" może być używany do opisu układ strony, menu, systemy zarządzania treścią, zdjęcia, pliki wideo, wózki sklepowe, oraz inne elementy, które zostały zoptymalizowane dla celów ekspozycji wyszukiwarki.

SEO

Do 1997 roku uznała, że wyszukiwarki webmasterów były starają się również w rankingu ich wyszukiwarki, a niektóre były nawet webmasterów manipulowania ich rankingu w wynikach wyszukiwania przez słowa kluczowe stron z nadzieniem lub nadmiernego znaczenia. Wczesne wyszukiwarek, takich jak Altavista i Infoseek, dostosowały swoje algorytmy, starając się zapobiec webmasterów od manipulowania rankingach.

Ze względu na wysoką wartość marketingową ukierunkowanych wyników wyszukiwania, istnieje możliwość kontradyktoryjności relacji między wyszukiwarek i dostawców usług SEO. W 2005 roku doroczną konferencję, AIRWeb, Przeciwni wyszukiwania informacji w Internecie, został stworzony w celu omówienia i zminimalizowania szkodliwych skutków agresywnych dostawców treści internetowych.

Firmy, które zatrudniają zbyt agresywne techniki można uzyskać ich stronach internetowych klient wyrzucony z wyników wyszukiwania. W 2005 r. Wall Street Journal poinformował na firmę, Power ruchu, który rzekomo używane wysokiego ryzyka, technik i nie ujawniać tych zagrożeń dla swoich klientów. Magazynu Wired poinformował, że sama firma pozwała blogger i SEO Aaron Wall do pisania o zakazie. Google Matt Cutts potwierdziło, że Google nie w mocy zakaz fakt ruchu oraz jego klientów.

Niektóre wyszukiwarki również dotarła do branży SEO i są częste sponsorów i gości konferencji SEO, czaty i seminaria. Większe wyszukiwarki dostarczają informacji i wskazówek, aby pomóc w optymalizacji witryny. Google ma programu Sitemaps aby dowiedzieć się, czy webmasterów Google żadnych problemów indeksowania swojej stronie internetowej, a także dostarcza danych na temat Google ruchu na stronie. Bing Toolbox to sposób od webmasterów złożyć mapa i kanałów internetowych, dzięki czemu użytkownicy w celu określenia szybkości indeksowania, i ile stron zostały zindeksowane przez wyszukiwarki.

SEO

Pierwsze indeksowane

Wiodących wyszukiwarek, takich jak Google, Bing i Yahoo!, wykorzystanie robotów do znalezienia stron dla ich algorytmicznych wyników wyszukiwania. Strony, które są połączone z innym silnikiem stron wyszukiwania indeksowane nie muszą być przedłożone, ponieważ znajdują się one automatycznie. Niektóre wyszukiwarki, zwłaszcza Yahoo!, działa usługa płatna wniosku, że gwarancja indeksowania zarówno opłatę ustawić lub koszt kliknięcia. Takie programy zwykle gwarantuje uwzględnienia w bazie danych, ale nie gwarantują konkretne ranking w wynikach wyszukiwania. Dwa główne katalogi, Katalog Yahoo i Open Directory Project zarówno wymagają ręcznego składania i człowieka redakcyjnej. Google oferuje dla webmasterów, dla których XML Sitemap mogą być tworzone i złożone za darmo zapewnić, że wszystkie strony są znalezione, szczególnie stron, które nie są wykrywalne przez automatycznie poniższych linków.

Roboty indeksujące wyszukiwarki spojrzeć na szereg różnych czynników podczas przeszukiwania strony. Nie każda strona jest indeksowana przez wyszukiwarki. Odległość stron z katalogu głównego witryny, może być również czynnikiem, czy strony się czołgał. Dodatkowo, wyszukiwarki czasami ma problemy z indeksowania stron z niektórych rodzajów zawartości graficznej, pliki flash, przenośne pliki w formacie dokumentu i dynamicznej zawartości.

SEO

Zapobieganie indeksowania

Aby uniknąć niepożądanych treści w indeksach wyszukiwania, webmasterzy mogą instruować roboty nie do indeksowania niektórych plików lub katalogów za pomocą standardowego pliku robots.txt w katalogu głównym domeny. Dodatkowo, strona może być wyraźnie wyłączone z wyszukiwarki bazy danych za pomocą znacznika meta specyficznych dla robotów. Kiedy wyszukiwarka odwiedza witrynę, robots.txt znajduje się w katalogu głównym jest pierwszy plik robota. Plik robots.txt jest następnie analizowane i instruuje robota, co do których strony nie są zaindeksowane. Jako robot wyszukiwarki może przechowywać w pamięci podręcznej kopię tego pliku, może z okazji indeksować strony webmaster nie chce indeksować. Strony zazwyczaj zapobiec robotom zawierać login konkretnych stron, takich jak koszykami i specyficzne dla użytkownika treści, takie jak wyniki wyszukiwania z wewnętrznych poszukiwań. W marcu 2007 r., Google ostrzega webmasterów, że powinni zapobiec indeksowania wewnętrznych wynikach wyszukiwania, ponieważ te strony są traktowane jako spam wyszukiwania.

Istnieje wiele metod może zwiększyć znaczenie strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Sieciujące pomiędzy stronami tej samej stronie internetowej, aby zapewnić bardziej linki do najważniejszych stron mogą poprawić jej widoczność. Pisanie treści, który zawiera często wyszukiwane wyrażenie kluczowe, tak aby być odpowiednie do wielu różnych zapytań będzie miał tendencję do zwiększenia ruchu. Aktualizacja treści, tak aby zachować wyszukiwarki czołgając się często może dać dodatkowy ciężar do witryny. Dodanie odpowiednich słów kluczowych na stronie internetowej danych meta, w tym tag tytuł i opis meta, będzie dążył do poprawy trafności strony wyszukiwania aukcji, tym samym zwiększając ruch. Normalizacji URL stron internetowych dostępnych za pośrednictwem wielu adresów URL, za pomocą "kanonicznej" lub poprzez przekierowania 301 może zapewnić, linki do różnych wersji url wszystkim liczą się strony wynik link popularity.

SEO

Optymalizacji wyszukiwania obrazów

Optymalizacji wyszukiwania obrazów jest proces organizowania zawartości strony internetowej, aby zwiększyć znaczenie dla określonych słów kluczowych w wyszukiwarkach obrazu. Podobnie jak search engine optimization, celem jest osiągnięcie wyższej organicznych Wyszukiwarka nieruchomości, a tym samym zwiększenie wolumenu ruchu z wyszukiwarek.

Techniki wyszukiwania obrazów optymalizacji może być postrzegane jako podzbiór technik Search Engine Optimization, która koncentruje się na uzyskaniu wysokiej rangi w wynikach wyszukiwania obrazu silnika.

W przeciwieństwie do normalnego procesu SEO, nie ma wiele do zrobienia dla ISO. Wykonywanie zdjęć w wysokiej jakości dostęp do wyszukiwarek oraz oferuje szereg opisu zdjęć jest prawie wszystko, co można zrobić dla ISO.

SEO

White Hat kontra czarny kapelusz

SEO można podzielić na dwie kategorie: technik wyszukiwarki zalecić jako część dobrej konstrukcji, i te techniki, których wyszukiwarki nie akceptują. Wyszukiwarki próbują zminimalizować wpływ tych ostatnich, wśród nich spamdexing. Komentatorzy przemysłu klasyfikuje tych metod, i lekarzy, którzy ich zatrudniają, albo jako biały kapelusz SEO lub black hat SEO. White kapelusze mają tendencję do osiągania wyników, które przez dłuższy czas, podczas gdy czarne kapelusze przewidywać, że ich strony mogą w końcu zostać zakazane tymczasowo lub na stałe raz w wyszukiwarkach zobacz co robią.

Techniki SEO jest uważany za biały kapelusz, jeśli jest zgodny z wytycznymi wyszukiwarek i nie wiążą się żadne oszustwo. W wytycznych wyszukiwarki nie są zapisywane w postaci szeregu zasad i przykazań, jest to ważne rozróżnienie, aby pamiętać. White Hat SEO nie chodzi tylko o następujące wytyczne, ale o zapewnienie, że zawartość indeksów wyszukiwarek, a następnie zajmuje się ta sama zawartość użytkownik zobaczy. Biały porady kapelusz jest ogólnie podsumować tworzenia treści dla użytkowników, nie dla wyszukiwarek, a następnie co, że zawartość łatwo dostępne dla pająków, a nie próbować oszukać algorytm z jej przeznaczeniem. White Hat SEO jest pod wieloma względami podobne do tworzenia stron WWW, który promuje dostępności, chociaż nimi nie są identyczne.

Black hat SEO próby poprawy rankingi w sposób, który potępiał przez wyszukiwarki, lub zaangażować oszustwa. Jedna technika czarny kapelusz korzysta z tekstu, który jest ukryty, albo jako tekst podobny do koloru tła, w niewidoczny div, lub umieszczone poza ekranem. Inna metoda daje inną stronę w zależności od tego, czy strony wniosku przez człowiekiem lub wyszukiwarki, techniki znanej jako maskowanie.

SEO nie odpowiedniej strategii dla każdej strony internetowej i innych strategii marketingu internetowego mogą być bardziej skuteczne, w zależności od operatora witryny celów. Udanej kampanii marketingu internetowego mogą również zależeć od wysokiego budynku stron internetowych jakości do angażowania się i przekonać, ustawienie programów analitycznych, aby umożliwić właścicielom witryn do mierzenia wyników i poprawa strony współczynnik konwersji.

SEO może wygenerować odpowiedni zwrot z inwestycji. Jednak wyszukiwarki nie są wypłacane organicznych ruch wyszukiwania, ich zmiany algorytmów, i nie ma gwarancji dalszego skierowania. Ze względu na ten brak gwarancji i pewności, firmy, która opiera się głównie na ruchu z wyszukiwarek mogą cierpieć na poważne straty, gdy wyszukiwarek zatrzymać wysyłanie odwiedzających. Wyszukiwarki mogą zmieniać swoje algorytmy, wpływające na stronie internetowej w placówce, co może spowodować poważne straty ruchu. Według CEO Google, Erick Schmidt, w 2010 roku, Google się ponad 500 algorytm zmiany - prawie 1,5 dziennie Uważa się, mądry praktyk biznesowych dla operatorów witryn uwolnić się od zależności od ruchu w wyszukiwarce Seomoz. org zasugerował, że "marketingu w wyszukiwarkach, w skręcie ironii, otrzymują bardzo niewielką część ich ruchu z wyszukiwarek." Zamiast tego, ich głównych źródeł ruchu są linki z innych witryn.

Technik optymalizacji są bardzo dostrojone do dominujących wyszukiwarek w rynku docelowym. Akcji wyszukiwarek rynku różnią się od rynku, a nie konkurencji. W 2003 roku Danny Sullivan stwierdził, że Google wynosiła około 75% wszystkich wyszukiwań. Na rynkach poza Stanami Zjednoczonymi, udział Google jest często większy i Google nadal dominuje w wyszukiwarkach na całym świecie w 2007 roku. W 2006 r. Google miał 85-90% udziału w rynku w Niemczech. Chociaż były setki firm SEO w USA w tym czasie, było tylko około pięciu w Niemczech. W czerwcu 2008 r. marketshare z Google w Wielkiej Brytanii blisko 90% według Hitwise. To udział w rynku osiągnięty w wielu krajach.

W 2009 r., istnieje tylko kilka dużych rynków, na których Google nie jest liderem wyszukiwarek. W większości przypadków, gdy Google nie jest liderem na danym rynku, to jest tyle lokalnych graczy. Do najbardziej znaczących rynkach, gdzie jest to w przypadku Chin, Japonii, Korei Południowej, Rosji i Czechach, gdzie odpowiednio Baidu, Yahoo! Japan, Naver, Yandex i Seznam są liderami na rynku.

Skuteczna optymalizacja wyszukiwania rynkach międzynarodowych może wymagać zawodowego tłumaczenia stron internetowych, rejestracji nazwy domeny z domeną najwyższego poziomu na rynku docelowym i hosting, który zapewnia lokalny adres IP. W przeciwnym wypadku fundamentalne elementy optymalizacji wyszukiwania są zasadniczo takie same, niezależnie od języka.